Informace o projektech

AKTIVITY SPOLKU ZA ROK 2019

  • V květnu se vytvořilo nové logo a jednotný vizuální styl turistické oblasti. Logo vychází z tvaru CHKO Brdy, který byl zjednodušen
    rozčleněním do obdélníků různých barev. Hnědá a zelená barva představuje stromy, modrá barva vodu a nebe, žlutá barva slunce
    a červená barva střechy staveb. Červená, žlutá, modrá a zelená barva se také používají v turistickém značení. Logu dominuje
    stylizovaný strom.
  • Mimo loga a vizuálního stylu byla zpracována marketingová strategie turistické oblasti, která má za úkol pomoci s vytvořením
    image destinace a následně povede k efektivnímu řízení marketingu destinace.
    Dále se činnost spolku zaměřuje na tvorbu nového webu, který uživatelsky příjemným způsobem představí to nejlepší
    z turistických atraktivit oblasti. Mimo databáze turistických cílů pro hlavní cílové skupiny bude obsahovat také kalendář akcí. Web bude
    spuštěn začátkem listopadu.
  • Samostatnou kapitolou bude spuštění on-line marketingu. Oblast bude od října prezentována na sociální sítích Facebook
    a Instagram.
  • Intenzivní práce byla věnována také přípravě výzvy výběrového řízení na zhotovitele značení více jak 200 km cyklistických tras v CHKO
    Brdy a okolí.
  • Stranou nezůstanou ani propagační materiály o regionu. Cílem je do konce roku vytvořit základní sadu tištěných materiálů, které
    budou postupně doplňovány o další tematické brožury dle zaměření cílových skupin návštěvníků. S tím souvisí pořízení fotobanky
    a videobanky turistických atraktivit oblasti.

ÚKOLY PRO ROK 2020

  • Dokončení značení cyklistických tras na území Brd.
  • Prezentace na veletrzích a výstavách cestovního ruchu.
  • Vytvoření fotobanky turistických atraktivit oblasti.
  • Vydání propagačních materiálů, které by vhodným způsobem propagovaly atraktivity turistické oblasti.
  • Dokončení certifikace jako oblastní organizace pro destinační management.
  • Vytvoření propagačních video spotů, které budou pozvánkou k návštěvě oblasti.
  • Tvorba turistických balíčků ve spolupráci se soukromým sektorem.
156936334_213003743904823_6466659647043543437_n.jpg?tp=1&_nc_ht=scontent-prg1-1.cdninstagram.com&_nc_cat=107&_nc_ohc=aRxZmnH53oYAX_juONb&oh=dfeab51484b3f66e2f51e26a8a1381f6&oe=606E1D7E121501557_755604504995770_5775449070072977618_n159728410_351574816081579_701089413019943166_n.jpg?tp=1&_nc_ht=scontent-prg1-1.cdninstagram.com&_nc_cat=107&_nc_ohc=vzglxcZBJCYAX9qaRoY&oh=5b5aa02d1c4dcc8328fbbe8449aedb07&oe=607B7DC8